Petit Formal Script

niedziela, 9 września 2012

TAG 10 pytań

Hej. Dziś drugi tag na moim blogu, kolejna seria pytań :) Otagowała mnie Cathy.

1. Do jakiego kraju chciałabyś pojechać i dlaczego?
Japonia. O odwiedzeniu tego kraju marzę odkąd byłam w gimnazjum. Pociąga mnie kultura azjatycka :)

2. Teatr czy kino?
Kino. Chociaż teatr też lubię. Kino przede wszystkim ze względu na cenę biletów, która jest dużo niższa niż wstęp na sztukę. A wiąże się to z częstszymi wypadami na film.

3. Jaka porę roku najbardziej lubisz?
Zdecydowanie jesień. Mimo że nie przepadam za zimnem. Idealna byłaby łagodna, kolorowa jesień :P I cieszy mnie możliwość ubierania jesiennych ciuchów: czapki, szaliki, rękawiczki, płaszcze, kozaki itp.

4. Jak brzmi Twój ulubiony cytat?
"Nie jesteś dziwna. Po prostu jeszcze się nie zdefiniowałaś" H. Murakami

5. Ulubiony pisarz?
Stieg Larsson i Haruki Murakami

6. Twoje najfajniejsze blogowe wspomnienie?
Każde nowe obserwowanie bardzo mnie cieszy :)

7. Jesteś przesądna?
Nie, w ogóle nie wierzę w przesądy.

8. Dlaczego zaczęłaś blogować?
Żeby nie zamęczać więcej znajomych rozmowami o kosmetykach :P To fajne miejsce do dzielenia się z innymi swoimi spostrzeżeniami.

9. Fast foody czy zdrowa żywność?
Zdrowa żywność oczywiście. Dawno nie jadłam fast foodów.

10. Wierzysz w przeznaczenie?
Nie. Jestem zdania, że każdy sam kieruje swoim życiem.

Moje pytania:
1. Jaka piosenka ostatnio chodzi Ci po głowie?
2. Jakie jest Twoje ulubione zajęcie?
3. Kawa czy herbata?
4. Jesteś sową, czy skowronkiem? (sowa późno wstaje, późno chodzi spać; skowronek wcześnie wstaje i dość wcześnie idzie spać)
5. Spodnie czy sukienki?
6. Jakie jest Twoje ulubione śniadanie?
7. Gdybyś mogła spełnić jedno nierealne życzenie, co to by było?
8. Wolisz pisać ręcznie czy na klawiaturze?
9. Jaki jest Twój ulubiony serial?
10. Jakiego trendu w modzie całkowicie nie możesz zrozumieć?

Taguję:

5 komentarzy: