Petit Formal Script

sobota, 8 września 2012

Lana Del Rey dla H&M

Fanką Lany stałam się od pierwszego... osłuchania, że tak się wyrażę :P Całkowicie oczarował mnie jej głos i osobowość, a raczej to co nam sprzedaje. Wiadomo, nigdy nie wiemy jacy są naprawdę znani artyści, w zaciszu swojego domu. Niemniej z pewnością z ciekawością będę śledzić jej karierę. Jakiś czas temu w Internecie pojawiła się informacja o tym, że Lana ma reklamować kolekcję H&M na jesień 2012. Reklamówka rusza 19 września. Oto ubrania, które proponują nam właśnie na sezon. Nie byłam przekonana do pasteli jesienią, ale te sweterki są przeurocze! Podobają mi się również motywy kwiatowe. A Wam coś przypadnie do gustu? :)




































10 komentarzy:

  1. Dużo smaczności :3 nie mogę się doczekać aż pojawi się w sklepach, pewnie połowę z tego wykupię :D

    OdpowiedzUsuń
  2. perfekcyjnie dobrane do jej stylu i urody :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super jest ta nowa kolekcja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne ma włosy kobieta!
    Te swetry wełniane są przepiękne! w Cubusie są podobne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ubóstwiam te swetry jak i samą Lanę :)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  6. oj bardzo lubię :) świetna ta nowa kolekcja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sweterki są cudowne i takie mięciutkie w dotyku, tylko zawsze mam problem z tym, że podobają mi się wszystkie a fundusze ograniczone :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie spodziewałam się, że sweterki, które nosiłam jakieś 10 lat temu w podstawówce będą kiedyś ponownie modne. ;D Idę grzebać w starych maminych szafach.

    OdpowiedzUsuń