Petit Formal Script

sobota, 8 czerwca 2013

Jazz Funk od Rimmel + czarny pudel

Z nowym Rimmelkiem współpracowało mi się całkiem fajnie. Myślałam, że pędzelek będzie niewygodny w trzymaniu, ale na szczęście się myliłam. W dodatku jest dość szeroki i ułatwia nakładanie lakieru. Wytrzymał bez odprysku jakieś trzy, cztery dni. Nie pamiętam dokładnie. Wszystko ładnie, pięknie, ale i tak najbardziej zachwyca mnie kolor. Pierwsze zdjęcie oddaje go najlepiej. Testowałyście już nowości Rimmel, a w zasadzie chyba nowe buteleczki?



I znów parę zdjęć z ostatnich dni. Wyjątkowo znośnie pozował mi pies.








Udanego dnia!




18 komentarzy:

  1. masz przepiękny kształt paznokci,a lakier ma cudowny kolor :)
    niestety moje paznokcie są o wiele słabsze i szybko się łamią :(

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny kolorek :D

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny kolorek! Ja chcę nad morze^^ eh.. a ja na drugim końcu Polski niestety...

    OdpowiedzUsuń
  4. ładny kolorek :) zazdroszczę Ci morza...

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam ten kolor zajmuje on honorowe miejsce w mej kolekcji lakierów :)
    Na co dzień mieszkasz w jastarni? Jesli tak to zazdrosze! ale jeszcze troche i też wpadne do jastarni na conajmniej 5 lat hihih :) Dodaje do obserwowanych
    Pozdrawiam i życze miłego dnia - Cam z beauty--corner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. aż zatęskniłam za morzem :>

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny lakier! ale i tak największą mą uwagę przykuła Gdynia, którą kocham i wielbię nad zycie *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. Super fotki! Udanego i miłego dnia również Tobie życzę;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie testowałam i jakoś mnie do nich nie ciągnie ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba dobrze :P Ja nie mogłam się oprzeć wypróbowaniu.

      Usuń
  10. piękny kolorek :) , a piesio przesłodki :) <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny kolor, kusi ;) Psiak uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ooo znajome miejsce. :) Też jestem z Gdyni.:) Pozdrawiam.:*

    www.bucikowanimfomanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń