Petit Formal Script

środa, 20 lutego 2013

Wiosna/Lato 2013

Hej! Pogrzebałam trochę w sieci, chcąc rozeznać się w trendach na zbliżający się sezon wiosenny i zdecydowałam umieścić w poście propozycje różnych marek. Drogie, luksusowe marki starałam się omijać, więc jeżeli właśnie takie Cię interesują, to proponuję kupić nowy magazyn Harper's Bazaar :P Wybrałam ubrania, które w jakiś sposób mnie urzekły, zainteresowały.  Miłego oglądania! :) Po najechaniu kursorem na zdjęcie wyświetla się nazwa marki.

ReservedReserved

ReservedReserved


Poniżej Zara. Czuję się zawiedziona, niestety.

Zara

Zara

Zara

Zara


Dalej mamy Bizuu. Ubrania drogie, ale te wzory... Coś pięknego! :)

Bizuu

Bizuu

Bizuu


Bershka

C&ACubus

CubusCubus

H&M

H&M

H&M

House

House

Marks&Spencer

Marks&Spencer


A tu ubrania, które chyba najbardziej przypadły mi do gustu. Prosto z Mohito:

Mohito Mohito

Mohito Mohito

Mohito Mohito


River Island

River IslandRiver Island


Koniecznie piszcie, czy coś Wam się spodobało ^^ A może macie swoje własne pomysły na sezon wiosna/lato?

9 komentarzy:

  1. Każda ma coś co mnie urzeka, a te florystyczne motywy w tle, to coś wspaniałego!

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi sie torebka z pierwszego zdjecia oraz kolekcja mohito :)

    zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta jasna kurteczka jest wspaniała, właśnie jestem na etapie poszukiwań takiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No proszę! Mi również najbardziej się podoba :D

      Usuń
  4. ja już nie mogęs ię doczekać jak założę swoją koronkową miętową sukienke na lato :):)niech ta zima się już skończy !!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również tylko czekam na wiosnę :D Dość już zimy!

      Usuń
  5. dobry post, pełen dobrych inspiracji!

    zapraszam do mnie;)

    Mary;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana moja cudownie jest na tym Twoim blogu:)

    OdpowiedzUsuń