Petit Formal Script

sobota, 25 sierpnia 2012

Porównanie zmywaczy do paznokci

Tak jak w tytule. Porównam ze sobą i ocenię trzy ostatnio używane przeze mnie zmywacze do paznokci. Wszystkie są bezacetonowe.


Zmywacz Eveline w butelce z pompką kupiłam w Rossmannie. Znany chyba wszystkim Nailty dostępny jest w Biedronce, a tonik do zmywania lakieru Barbra zamówiłam przez Internet. Żeby ułatwić porównanie przygotowałam tabelkę.

Kliknij, żeby powiększyć :)

Cena. Tutaj mamy dość dużą rozbieżność. Wydawałoby się, że najdroższy jest zmywacz od Eveline, jednak patrząc na cenę za 100 ml widać wyraźnie, że wcale nie. Najdroższy okazuje się zmywacz od Barbry. Niestety właśnie ten ma też najmniejszą pojemność - 100 ml.

Dla mnie sporą rolę gra zapach. Zmywacze zwykle śmierdzą, więc cieszę się, kiedy zmywając paznokcie nie czuję jedynie drażniącego zapachu związków acetonowych. Jeśli chodzi o zapach jestem zdecydowanie za zmywaczem Barbra! Używanie tego zmywacza ze względu na pomarańczową woń to nawet przyjemność.

Skład. Podobają mi się olejki w zmywaczach Barbra i Eveline. Na pewno mają wpływ na to, że skórki nie wysuszają się tak, jak po zwykłych zmywaczach. Po Nailty moje skórki też były w całkiem dobrym stanie. W tym pewnie zadziałały wyciąg z kasztanowca i alg.

Najważniejszy dla mnie aspekt wzięty pod uwagę przy porównaniu to działanie. W końcu kupujemy zmywacz, aby pozbyć się lakieru z paznokci i to zadanie powinien spełniać zadowalająco. Wszystkie te trzy zmywacze są podobne, jeżeli chodzi o działanie. Gdyby się skupić tylko na nim, to myślę, że zmywacze są sobie równe.

Mój wybór? 
Zmywacz Barbra. Fajnie radzi sobie z lakierami, super pachnie, zmieści się nawet do małej kosmetyczki, ma precyzyjny aplikator. Jedyną dużą wadą jest wysoka cena jak za taką pojemność. I z pewnością dlatego nie będę go kupować za każdym razem, jak mój zmywacz się skończy. Nieco problemów może sprawiać dostępność tego zmywacza. Póki co widziałam go tylko w sklepach internetowych.

A Wy testowałyście, któryś z wymienionych? Może inny zmywacz jest Waszym ulubionym? :)


A, i jeszcze coś. Biorę udział w rozdaniu u Patrycji :)

6 komentarzy:

  1. kiedyś moim ulbuieńcem był zmywacz z Biedronki:) ale lepiej sprawuje się Delia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie również kiedyś zmywacz z biedronki był ulubieńcem ale chyba zmienili skład bo strasznie śmierdzi i moje paznokcie strasznie się łamią. :(

      Usuń
  2. Z tych prezentowanych tutaj to miałam tylko ten Nailty. Nie lubiłam go. chciałabym wypróbować zmywacz Barbra.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja używam zmywacza z Isany. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo byłam ciekawa zmywacza Barbry. Zostawia on delikatny, tłusty film na paznokciu i skórkach? Bo dostałam kiedyś mini zmywacz z Inglota, pachnącego pomarańczą i właśnie był idealny do 'czyszczenia' skórek po malowaniu bo fajnie natłuszczał.

    Ja od jakiegoś czasu stosuję zmywacz z Biedronki i fajnie się sprawdza, ale taki natłuszczający też by się przydał ;-)

    OdpowiedzUsuń