Petit Formal Script

czwartek, 14 czerwca 2012

Lakier TOP FLEX Pierre Rene - Holiday Dream

Za oknem deszcz. Pogoda zawsze wpływała na mój nastrój. Lubię spacery w czasie letniego deszczu, ale kiedy na zewnątrz jest ponuro to i do wnętrza wkrada się jakaś dziwna melancholia i zmęczenie. Póki co jedynie żywy lakier na paznokciach przypomina mi skutecznie, że zaraz lato. W poniedziałek zagościł na nich koralowy róż. 





To mój pierwszy lakier TOP FLEX firmy Pierre Rene i muszę powiedzieć, że jestem bardzo mile zaskoczona. Lakier mam na paznokciach już czwarty dzień i dopiero zaczyna się ścierać na końcówkach. Dwie warstwy świetnie kryją. Pędzelek jest wyjątkowo długi, do czego będę musiała się przyzwyczaić. Lakier ma dość gęstą konsystencję, ale wydaje mi się, że to ułatwia nieco malowanie. Nie rozlewa się tak po powierzchni paznokcia jak inne lakiery i raczej ciężko pobrudzić skórę wokół płytki. Pierwszy raz nie musiałam niczego poprawiać patyczkiem kosmetycznym i zmywaczem :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz